Bij ons is klantenservice een begrip dat vele ladingen dekt. Uiteraard begint dit bij een installatie op maat, in samenspraak met de klant. Maar ook na de ingebruikname van een installatie, volgen we deze nauwgezet op. Om een optimaal rendement te garanderen, sturen we bij waar nodig. Hebben u of uw installatie concrete noden, dan hebben wij sinds oktober 2021 een enthousiast SAM-team voor u klaar staan.
Dankzij een onderhoudscontract bij Sabcobel onderzoeken we proactief uw installaties. Zijn onderdelen aan onderhoud of vervanging toe, dan hebben we dat al snel in de gaten. Zo bieden we de grootste garantie op een optimaal rendement.
Ondanks proactief onderhoud, kunnen er incidentele problemen optreden. In dergelijke gevallen is een snelle en nauwkeurige diagnose cruciaal. En dat beseft Sabcobel maar al te best. Een performante koelinstallatie is onontbeerlijk voor uw producten, uw bedrijf en haar klanten. Met Farah, Thomas, Jo en Yves hebben we vier toegewijde Service Accountmanagers (SAM), die alles in het werk stellen om onze service zo vlot als mogelijk te laten verlopen en naar u als klant te luisteren bij vragen of bezorgdheden. Dit doen we vanop afstand waar mogelijk, ter plaatse wanneer nodig. Binnen Sabcobel zijn wij het klankbord om uw belangen te verdedigen.
Onze SAM’s bieden ondersteuning bij uw dagelijkse uitdagingen. Dit kan gaan van vragen rond facturatie tot optimalisaties. Ligt u wakker van een opkomende controle of keuring? Dan leveren we graag relevante rapporten, documenten of advies om u door dit proces te begeleiden.
Elke dag streven we bij Sabcobel naar een positieve klantenrelatie. Dit doen we door steeds beschikbaar en betrokken te zijn.